Skip to content

5 dorinte / secrete / vicii

Iulie 19, 2007

Dana imi trimite o provocare. Am vazut ca e o moda pe bloguri. Prin urmare, accept provocarea ( nu prea refuz provocari) si iata cele: 

5 dorinte:

– sa vizitez locatii pe toate cele 6 continente neinghetate

– sa infiintez un centru pentru pisici abandonate

– sa ajut oamenii sa-si descopere vocatia

– sa am o fetita

– sa scriu o carte

5 secrete (aici e mai greu pentru ca secretele sunt secrete pentru anumite categorii de oameni, nu am secrete generale):

-cand eram mica credeam ca exista Bau Bau; de obicei acest personaj traia in locuri intunecate, gen sub pat, dulap, colturi etc; 

-mi-e frica de inaltime; da stiti cum? sunt terorizata! abia ma urc pe un scaun sa schimb un bec;

-nu am avut nici o iubire ascunsa in adolescenta (mai tarziu, am vazut ca toata lumea a avut si ma gandesc ca eu sunt o ciudatenie);

– pana prin clasa a 4-a mi-am ros unghiile; nimic nu ma putea convinge sa ma opresc pana am vazut ce frumoase sunt unghiile care sunt lasate sa creasca;

– sunt extrem de geloasa dar nu o arat niciodata;

5 vicii:

-ciocolata (am trecut exclusiv pe ciocolata neagra ca sa minimizez daunele);

-shoppingul ( in ultima vreme nu mai stiu cand sa ma opresc ceea ce are un efect nociv asupra finantelor mele) ;

-ma joc cu parul (da, il consider un viciu pentru ca nu ma pot opri decat daca ma tund periuta);

-gasesc probleme in orice situatie care mi se prezinta;

-pun permanent la incercare persoanele la care tin;

Si dau mai departe provocarea la Ionut si Iulia. 

9 comentarii leave one →
  1. Iulie 20, 2007 11:23 am

    Felicitari ca ai avut curajul sa spui secrete :).

  2. thewebme permalink
    Iulie 20, 2007 12:23 pm

    Asa cum spuneam, acestea sunt secrete pentru unele persoane care ma cunosc mai putin. Oricat ar suna de ireal, eu nu pot pastra secrete personale pentru ma apasa si trebuie sa spun cuiva pana la urma.
    Si in general prea multe secrete iti pot afecta viata. La un moment dat consumi mai mula energie incercand sa le pastrezi decat daca le-ai infrunta direct. Si e ca si cu minciuna. Cand ies la suprafata, oricat de nevinovate ar fi, aspectele negative sunt cele care ies primele la iveala si intreit.

  3. Iulie 20, 2007 1:09 pm

    Gemenii in general nu pot pastra secrete :).

  4. Iulie 20, 2007 2:20 pm

    Faza cu centrul pt pisici abandonate mi-a placut cel mai mult 🙂

  5. thewebme permalink
    Iulie 20, 2007 3:31 pm

    Si ai observat ca am spus doar pisici, nu animale. E pe nisa. 🙂

  6. Iulie 30, 2007 11:17 pm

    Pai apropo si de aia cu omul care sfinteste locul, ia gaseste-mi si mie o solutie, miss problem solver :p

  7. Cristina permalink
    Iulie 30, 2007 11:57 pm

    Raluk, cred ca am spus ca sunt problem finder. 😛

  8. elena permalink
    August 1, 2007 3:19 pm

    n-am stiut ca vrei sa scrii o carte…..cu asta m-ai dat gata!

Trackbacks

  1. Promenada de duminica « My web…side

Lasă un răspuns

