Skip to content

I did it!

Iulie 14, 2007
tags: ,

Imi tot propun de doua luni sa incep un blog. Si nu numai pentru ca toti cei din jurul meu au blog since forever ci si pentru ca sunt un fan al acestui tip de publicatie online. Am cateva bloguri pe care le citesc cu placere aproape zilnic (unele mai prolifice chiar si de doua ori pe zi). Un alt argument ar fi ca mi-a placut intotdeauna sa scriu. Chiar si atunci cand nu stiam sa scriu, cand eram intrebata de ai  mei ce vreau sa primesc cadou spuneam invariabil carnetzel si pix astfel ca adunam colectii de asemenea obiecte.

Asa cum era de asteptat, am tinut o multime de jurnale pe parcursul timpului si unele au fost chiar tematice. Si cum tehnologia a evoluat, m-am decis sa trec de la pix si carnetzel la web. 

Lasă un răspuns

